28 січня 2015 року в місті Києві в конференц-залі Президії Національної академії педагогічних наук України вчителька, керівник опорної школи з героїко-патріотичного виховання, керівник шкільного музею КЗО "Військова СЗШ І-ІІІ ступенів" Пшенічнікова Валентина Сергіївна представляла освіту нашого краю на семінарі-презентації «Патріотизм як цінність і консолідуюча основа нації», який проводився Міністерством освіти і науки України, науковими установами Національної академії педагогічних наук України за участі кращих вчителів, керівників та спеціалістів-практиків інститутів післядипломної педагогічної освіти, ряду вищих, загальноосвітніх і позашкільних навчально-виховних закладів держави.
Семінар-презентація проводився з метою обговорення актуальних питань, викликів і загроз щодо патріотичного виховання дітей та молоді, презентації доробку Інституту проблем виховання НАПН України у цьому напрямі, вироблення подальших кроків у патріотичному виховання дітей та молоді на засадах взаємодії якомога ширшого кола різних соціальних інституцій та організацій. Серед виступаючих були Бех І.Д., Сухомлинська О.В., Чорна К.І..
Результатом творчої співпраці освітян і науковців та їх основним доробком з проблеми виховання громадянина-патріота України стали документи, нещодавно підготовлені і оприлюднені під час заходу Інститутом проблем виховання НАПН України, - Програма українського патріотичного виховання дітей та учнівської молоді (2014 р.); програмно-виховний контекст «Національна ідея в становленні громадянина-патріота України» (2014 р.), Концепція військово-патріотичного виховання населення у Товаристві сприяння обороні України (2014 р.), Концепція військово-патріотичного виховання молоді України (2014 р.).
Учасники семінару-презентації, визнаючи високу вагу і значущість патріотичної проблематики для нашої держави, відзначили актуальність подальшого різновекторного розгортання сьогодні практико-орієнтовних досліджень, обґрунтування й упровадження нових технологічних підходів та засобів, здатних істотно вплинути на практичний виховний потенціал освіти, доповнюючи й урізноманітнюючи усі її складники: навчально-виховний процес, позакласну й позашкільну роботу, дозвіллєву діяльність.
Пропонуємо ознайомитися з Рекомендаціями семінару.
|